פרק 7 - בחורה של גבר אחד... גג שלושה!
השעה נהייתה כבר ממש מאוחרת, 1 וחצי בלילה ותכננתי ללכת לישון לא אחרי 2 וחצי.
הנחתי שזה זמן טוב למקלחת אבל מה אם בילי יתקשר? אתקלח מחר בבוקר.
הלכתי לצחצח שיניים ולשים מסכת פנים.
היה לה ריח טוב, אבל איתה על פניי נראיתי כמו הענק הירוק, בנקבה, ועם פחות נחיריים.
שמעתי צליל של פייסבוק מרחוק, אז לא מיהרתי.
שטפתי את הפנים וחזרתי לספה ששקע הישבן שלי כבר הספיק להתיישר ולהעלם.
בקשת חברות.
"אנחנו מכירים?", היו לנו 5 חברים משותפים אבל לא ידעתי מי הוא. בתמונה נראה סימפטי ואני נחמדה.
רגע, בואו נדבר על כל הקללות שקיבלתי על שהייתי נחמדה ועניתי במקום לסנן או לחסום.
כתקציר, אמא שלי זונה, סבא שלי מסגיר יהודים לנאצים, אני מכוערת, שטחית, צבועה ומזוייפת... ועוד כמה מילים שהשתיקה יפה להן.
וזה רק כי דחיתי בעדינות, נימוס ותוך כדי איחולי בהצלחה.
"לא, אבל אשמח שנכיר". גם החרקים מעופפים בסלון שלי רוצים להכיר, "אבל איך הגעת אליי?"
"ראיתי שפרסמת פוסט בקבוצת הפייסבוק 'רווקים ורווקות במרכז' "
"לא פרסמתי שם פוסט כמה שנים..."
"אה, כן... תגובה!"
"גם לא הגבתי בשבוע האחרון..."
"נו... עשית לייק לתגובה...".
וואו, זה הרבה מאמץ לעבור על לייקים בפייסבוק כדי למצוא מישהי לכתוב לה.
"אוקיי...". "הנחתי שבגלל שאני רווק ואת רווקה אולי תרצי להכיר כי לא טוב להיות רווק".
"דבר ראשון, אולי אני מחפשת רווקה להכיר?", "מה?", "הקבוצה היא לרווקים ורווקות להכיר, אולי בא לי להכיר בחורה?". הוא לא ענה.
הרגשתי שסתם שפכתי עליו את כל העצבים שלי.
"ודבר שני, מה זה לא טוב להיות רווק?!".
אוח, הוא מרגיז אותי.
מה רע בלהיות רווק? להזדיין כמה שבא עם מי שבא, להכיר חתיכים כמו בילי באפליקציות.
אגב, למה בילי טרם צלצל?
בעוד אני מחממת את עצמי נגד הבחור, בילי אכן צלצל.
"היי". למה יצא לי קול מתוק כל כך?! אני לא בת 6, צאי מהלחץ.
"היי, הכל ווסדר?" (הוא אמר נכון, רק נשמע ממש ספרדי).
איזה קול. 'רדיו בילי מספרד, מדבר בילי, איך אוכל לגרום לך לגמור? לחישה באוזן, אין בעיה'.
"הכל מוי בסדר, חכה שניה".
חסמתי את הבחור המוזר מהפייסבוק.
אני בחורה של גבר אחד! או... שניים... או... מי עוד שווה היה באפליקציה? שלושה, גג שלושה!
שאלתי אותו לאן נוסע, והוא סיפר על בן דוד משוגע שלו ששם לא נכון את נעילות הילדים על הארונות במטבח ועל המקרר כדי שהתינוקת שלהם לא תפתח את הדלתות, אבל עכשיו הוא לא מצליח לפתוח את הדלתות. איזה gilipollas (אידיוט).
תודה לכן סדרות ספרדיות בילדותי, וספרדים מקסימים שנקרו בדרכי במסעותיי בשנה שטיילתי בדרום אמריקה.
צחקתי, הוא הזכיר לי בחור שהכרתי בפנמה, מתולתל וחתיך ועם ס' ספרדית שלא טופלה טוב אצל קלינאית תקשורת.
"ואיפה אתה עובד?" "בקרית גת, אחלה נסיעה באוטו" "וגר לבד או ביחידת דיור?" "לבד, זה בית קטן עם קומה אחת אבל ממש מקסים פה".
מקום לילדים לשחק - צ'ק!
בין אם הוא יהיה זה שיזמין אותי לצאת או שלא, אבל בוא תראה לי שאתה יודע ללבוש מכנסיים, ומבטיחה שאשא בנטל שלהם לפעמים.
ניתקנו את השיחה כי הוא הגיע.
הנחתי שזה זמן טוב למקלחת אבל מה אם בילי יתקשר? אתקלח מחר בבוקר.
הלכתי לצחצח שיניים ולשים מסכת פנים.
היה לה ריח טוב, אבל איתה על פניי נראיתי כמו הענק הירוק, בנקבה, ועם פחות נחיריים.
שמעתי צליל של פייסבוק מרחוק, אז לא מיהרתי.
שטפתי את הפנים וחזרתי לספה ששקע הישבן שלי כבר הספיק להתיישר ולהעלם.
בקשת חברות.
"אנחנו מכירים?", היו לנו 5 חברים משותפים אבל לא ידעתי מי הוא. בתמונה נראה סימפטי ואני נחמדה.
רגע, בואו נדבר על כל הקללות שקיבלתי על שהייתי נחמדה ועניתי במקום לסנן או לחסום.
כתקציר, אמא שלי זונה, סבא שלי מסגיר יהודים לנאצים, אני מכוערת, שטחית, צבועה ומזוייפת... ועוד כמה מילים שהשתיקה יפה להן.
וזה רק כי דחיתי בעדינות, נימוס ותוך כדי איחולי בהצלחה.
"לא, אבל אשמח שנכיר". גם החרקים מעופפים בסלון שלי רוצים להכיר, "אבל איך הגעת אליי?"
"ראיתי שפרסמת פוסט בקבוצת הפייסבוק 'רווקים ורווקות במרכז' "
"לא פרסמתי שם פוסט כמה שנים..."
"אה, כן... תגובה!"
"גם לא הגבתי בשבוע האחרון..."
"נו... עשית לייק לתגובה...".
וואו, זה הרבה מאמץ לעבור על לייקים בפייסבוק כדי למצוא מישהי לכתוב לה.
"אוקיי...". "הנחתי שבגלל שאני רווק ואת רווקה אולי תרצי להכיר כי לא טוב להיות רווק".
"דבר ראשון, אולי אני מחפשת רווקה להכיר?", "מה?", "הקבוצה היא לרווקים ורווקות להכיר, אולי בא לי להכיר בחורה?". הוא לא ענה.
הרגשתי שסתם שפכתי עליו את כל העצבים שלי.
"ודבר שני, מה זה לא טוב להיות רווק?!".
אוח, הוא מרגיז אותי.
מה רע בלהיות רווק? להזדיין כמה שבא עם מי שבא, להכיר חתיכים כמו בילי באפליקציות.
אגב, למה בילי טרם צלצל?
בעוד אני מחממת את עצמי נגד הבחור, בילי אכן צלצל.
"היי". למה יצא לי קול מתוק כל כך?! אני לא בת 6, צאי מהלחץ.
"היי, הכל ווסדר?" (הוא אמר נכון, רק נשמע ממש ספרדי).
איזה קול. 'רדיו בילי מספרד, מדבר בילי, איך אוכל לגרום לך לגמור? לחישה באוזן, אין בעיה'.
"הכל מוי בסדר, חכה שניה".
חסמתי את הבחור המוזר מהפייסבוק.
אני בחורה של גבר אחד! או... שניים... או... מי עוד שווה היה באפליקציה? שלושה, גג שלושה!
שאלתי אותו לאן נוסע, והוא סיפר על בן דוד משוגע שלו ששם לא נכון את נעילות הילדים על הארונות במטבח ועל המקרר כדי שהתינוקת שלהם לא תפתח את הדלתות, אבל עכשיו הוא לא מצליח לפתוח את הדלתות. איזה gilipollas (אידיוט).
תודה לכן סדרות ספרדיות בילדותי, וספרדים מקסימים שנקרו בדרכי במסעותיי בשנה שטיילתי בדרום אמריקה.
צחקתי, הוא הזכיר לי בחור שהכרתי בפנמה, מתולתל וחתיך ועם ס' ספרדית שלא טופלה טוב אצל קלינאית תקשורת.
"ואיפה אתה עובד?" "בקרית גת, אחלה נסיעה באוטו" "וגר לבד או ביחידת דיור?" "לבד, זה בית קטן עם קומה אחת אבל ממש מקסים פה".
מקום לילדים לשחק - צ'ק!
בין אם הוא יהיה זה שיזמין אותי לצאת או שלא, אבל בוא תראה לי שאתה יודע ללבוש מכנסיים, ומבטיחה שאשא בנטל שלהם לפעמים.
ניתקנו את השיחה כי הוא הגיע.
תגובות
הוסף רשומת תגובה