פרק 6 - to match or not to match
אם אני הטוסט אתה תהיה הגבינה, עלאק.
שיט! זה רומז שיהיה למעלה, אבל אני מעדיפה להיות למעלה וגם שלא יחשוב שאני כזו ונילה.
"או שאתה תהיה הטוסט ואני הגבינה".
איך ששלחתי את זה הבנתי שאני נשמעת מטומטמת.
"אז מי אתה? מה משוגע בך, אדון טוסט? ". למההה את ממשיכה עם עניין הטוסט????
"חחחחחחחח מוזמנת להמרח עליי כמה שבא לך"
"סתם חחח"
"אני יותם, חשמלאי עצמאי, גר ביהוד, ומסתבר שאני בקטע של טוסטים. What?".
איך אפשר להתאהב פעמיים באותו ערב? פעמיים באותה שעה??
"חחחחחחח"
"מה משובש בך מלבד זה שאת גבינה מומסת?".
זה תקין שאני אוהבת אותם כאלה? חצי אפויים?
חדל דימויי אוכל!
"אני דמי, גרה בראשון, מעצבת גרפית, מובטלת, חיה את חיי הבטלה והסרטים".
צריכה עוד משהו מעניין, זה לא ראיון.
"דוברת 5 שפות ושחקנית פינג פונג בליגה שלא קיימת למתחילים שדי סבבה".
עכשיו הוא ידע שאת חנונית ויש לך מדליה של מתחילים בפינג פונג.
"אני משחק טניס! אולי מתישהו תלמדי אותי פינג פונג?".
הטבעת שאני רוצה נמצאת בחלון הראווה השמאלי של סניף 'הבורסה לתכשיטים' בקניון רחובות.
אבל בקצב הזה אשלח כל אחד מהם לסניף אחר כי בדיוק דויד ענה לי.
"האמת שב2 דייטים היה פרח באמצע השולחן, וזה היה בר!! וב2 דייטים אחרים היה מישהו גרוע בקליעה למטרה. אבל זה הכל. 4 דייטים ב5 החודשים שאני מבזבז זמן וכסף באפליקציה הזו".
"כסף למה? אתה משלם עליה?"
"כן וכל דייט זה הון".
וואו.
חתיך, משקפיים, bio מרשים, אבל unmatch ועכשיו, שחלילה לא תהיה כמו ההוא שתבע תבחורה להחזיר לו כסף על מה ששילם עליה בדייט.
אגב, ממש לא אכפת לי חצי חצי, אבל תסכימו איתי שפשוט לא.
"רוצה לעבור לווטסאפ?", שאל יותם.
טוב, אם כבר תכננתי לשלוח אותך אחר טבעת, you better have my phone bumber.
לא עברה דקה וקיבלתי הודעה.
אוו, עוד תמונה בווטסאפ!
הוא היה לבוש באירוע, סטייל רגוע אך אלגנטי, מכנס באורך מלא עם נעל קצת מחודדת בצבע חום, ומכופתרת בצבע כחול כהה.
אלוהים ברא ג'ינג'ים כדי לאזן את העולם.
במקביל התכתבתי עם בילי באפליקציה על דעתו על סדרות ספרדיות כמו בית הנייר או אליטה, שאם לא ראיתם, האש יוצאת גם מהסצנות באליטה.
הוא אמר שלא מבין את האהבה לסדרות ספרדיות, זה כמו שסדרה ישראלית תפורסם, ואני התביישתי לומר שהסדרה הישראלית האחרונה שראיתי הייתה עספור לפני מיליון שנה.
הוא אמר שיחזור לשיחה עוד כשעה, המק-בוק שלו בדיוק סיים להטען והוא צריך לקפוץ לחבר להעביר לו משהו.
מק-בוק?
אתה לא מתבייש?! התאהבתי בך, תכננתי טבעת, חתונה על חוף ים באיביזה וחיים נטולי דאגות במושב.
אבל מק-בוק? מה אני אעשה איתך תגיד לי.
תהיה מוכן לזרוק אותו כשנעבור לגור ביחד?
טוב, קצת מוקדם לשאלה הזו...
"אוכל לצלצל אליך מהנסיעה?".
לא, אני שונאת לדבר בטלפון. אין לי זמן להתחבט מה להגיד ואני מדברת מהר וזה נשמע תוקפני ואתה תבהל ותחזור לספרד.
שלחתי לו את המספר וחזרתי לסדרה שלי.
הזוג ממקודם אכל ארוחת בוקר, והוא אמר לה שהיה מדהים והוא ישמח לקחת אותה לדייט ראוי.
מה זה דייט ראוי? לפמפם אותה אתמול לא היה לך ראוי אדוני??
מתי יהיה לי דייט ראוי? ופמפום.
בואו... כולנו חושבים על זה.
משחקים את המשחק המתמטי של כמה דייטים צריך למשוך עד ששוכבים כדי שיתפס בחכה כמו דג פתי.
לא היה קל יותר להוריד את כל המגננות ולהנות?
אבל לא, אתם צריכים את הריגוש והמרדף.
יש גריינדר לבנות?!?!
שיט! זה רומז שיהיה למעלה, אבל אני מעדיפה להיות למעלה וגם שלא יחשוב שאני כזו ונילה.
"או שאתה תהיה הטוסט ואני הגבינה".
איך ששלחתי את זה הבנתי שאני נשמעת מטומטמת.
"אז מי אתה? מה משוגע בך, אדון טוסט? ". למההה את ממשיכה עם עניין הטוסט????
"חחחחחחחח מוזמנת להמרח עליי כמה שבא לך"
"סתם חחח"
"אני יותם, חשמלאי עצמאי, גר ביהוד, ומסתבר שאני בקטע של טוסטים. What?".
איך אפשר להתאהב פעמיים באותו ערב? פעמיים באותה שעה??
"חחחחחחח"
"מה משובש בך מלבד זה שאת גבינה מומסת?".
זה תקין שאני אוהבת אותם כאלה? חצי אפויים?
חדל דימויי אוכל!
"אני דמי, גרה בראשון, מעצבת גרפית, מובטלת, חיה את חיי הבטלה והסרטים".
צריכה עוד משהו מעניין, זה לא ראיון.
"דוברת 5 שפות ושחקנית פינג פונג בליגה שלא קיימת למתחילים שדי סבבה".
עכשיו הוא ידע שאת חנונית ויש לך מדליה של מתחילים בפינג פונג.
"אני משחק טניס! אולי מתישהו תלמדי אותי פינג פונג?".
הטבעת שאני רוצה נמצאת בחלון הראווה השמאלי של סניף 'הבורסה לתכשיטים' בקניון רחובות.
אבל בקצב הזה אשלח כל אחד מהם לסניף אחר כי בדיוק דויד ענה לי.
"האמת שב2 דייטים היה פרח באמצע השולחן, וזה היה בר!! וב2 דייטים אחרים היה מישהו גרוע בקליעה למטרה. אבל זה הכל. 4 דייטים ב5 החודשים שאני מבזבז זמן וכסף באפליקציה הזו".
"כסף למה? אתה משלם עליה?"
"כן וכל דייט זה הון".
וואו.
חתיך, משקפיים, bio מרשים, אבל unmatch ועכשיו, שחלילה לא תהיה כמו ההוא שתבע תבחורה להחזיר לו כסף על מה ששילם עליה בדייט.
אגב, ממש לא אכפת לי חצי חצי, אבל תסכימו איתי שפשוט לא.
"רוצה לעבור לווטסאפ?", שאל יותם.
טוב, אם כבר תכננתי לשלוח אותך אחר טבעת, you better have my phone bumber.
לא עברה דקה וקיבלתי הודעה.
אוו, עוד תמונה בווטסאפ!
הוא היה לבוש באירוע, סטייל רגוע אך אלגנטי, מכנס באורך מלא עם נעל קצת מחודדת בצבע חום, ומכופתרת בצבע כחול כהה.
אלוהים ברא ג'ינג'ים כדי לאזן את העולם.
במקביל התכתבתי עם בילי באפליקציה על דעתו על סדרות ספרדיות כמו בית הנייר או אליטה, שאם לא ראיתם, האש יוצאת גם מהסצנות באליטה.
הוא אמר שלא מבין את האהבה לסדרות ספרדיות, זה כמו שסדרה ישראלית תפורסם, ואני התביישתי לומר שהסדרה הישראלית האחרונה שראיתי הייתה עספור לפני מיליון שנה.
הוא אמר שיחזור לשיחה עוד כשעה, המק-בוק שלו בדיוק סיים להטען והוא צריך לקפוץ לחבר להעביר לו משהו.
מק-בוק?
אתה לא מתבייש?! התאהבתי בך, תכננתי טבעת, חתונה על חוף ים באיביזה וחיים נטולי דאגות במושב.
אבל מק-בוק? מה אני אעשה איתך תגיד לי.
תהיה מוכן לזרוק אותו כשנעבור לגור ביחד?
טוב, קצת מוקדם לשאלה הזו...
"אוכל לצלצל אליך מהנסיעה?".
לא, אני שונאת לדבר בטלפון. אין לי זמן להתחבט מה להגיד ואני מדברת מהר וזה נשמע תוקפני ואתה תבהל ותחזור לספרד.
שלחתי לו את המספר וחזרתי לסדרה שלי.
הזוג ממקודם אכל ארוחת בוקר, והוא אמר לה שהיה מדהים והוא ישמח לקחת אותה לדייט ראוי.
מה זה דייט ראוי? לפמפם אותה אתמול לא היה לך ראוי אדוני??
מתי יהיה לי דייט ראוי? ופמפום.
בואו... כולנו חושבים על זה.
משחקים את המשחק המתמטי של כמה דייטים צריך למשוך עד ששוכבים כדי שיתפס בחכה כמו דג פתי.
לא היה קל יותר להוריד את כל המגננות ולהנות?
אבל לא, אתם צריכים את הריגוש והמרדף.
יש גריינדר לבנות?!?!
תגובות
הוסף רשומת תגובה