פרק 8 - to date or not to date - זאת השאלה
אז זה היה קצת מוזר, וחמוד...
רב השיחה שלי היום עם יותם הייתה gif-ים מצחיקים ומטופשים, הוא שלח לי את סקווידויד ואני שלחתי לו כל מיני דמויות מצויירות שאני לא יודעת באמת מאיפה הן אבל היו כתובים עליהן משפטים מתאימים...
זה קצת מבאס שלא התפתחה פה שיחה שנונה כמו שאני אוהבת, אבל מצד שני כל התכתובת הזו די שנונה.
לפני כמה שנים היה לי בחור, כאילו, מה זה היה לי? היה... לי...
כשאנחנו ביחד אנחנו פרקטיקלי זוג, וכשאנחנו לא, אני חד משמעית רווקה.
אז באחת הפעמים שהייתי חד משמעית רווקה קבעתי עם בחור.
הראשון, סתיו, היה ממש קסום, החיבור בינינו היה נהדר, היה לי נעים בחברתו. הוא חיבק ונישק וסיפק כל מה שבן זוג אמור לספק. חוץ מאת הרצון בבן זוג.
לא ממש דיברנו על מה אני עושה כשאני לא איתו, כי זה לא ממש נעים, אבל הוא ידע ואני ידעתי ולדמי הצעירה היה נח.
השני, אמיר, היה ידיד משכבר הימים, ש... נקרתה בדרכי המיטה שלו.
התנעתי את האוטו בדרך לאמיר, כשלפתע סתיו כתב לי.
"מה את עושה היום?'.
אוף.
יש לי בעיה של כנות. זה או שאגיד לסתיו שאני בדרך למישהו, או שלא אסע.
אז שלחתי לאמיר שהיה לי פאנצ'ר ונסעתי לסתיו.
נאמנות כלשהי, נחשב?
הפואנטה היא, שלא ידעתי מה לומר לבילי, ועם מי אני מעדיפה להפגש.
החלטתי שפשוט לא לענות זה פתרון טוב לבעיה שאתמודד איתה מחר.
רב השיחה שלי היום עם יותם הייתה gif-ים מצחיקים ומטופשים, הוא שלח לי את סקווידויד ואני שלחתי לו כל מיני דמויות מצויירות שאני לא יודעת באמת מאיפה הן אבל היו כתובים עליהן משפטים מתאימים...
זה קצת מבאס שלא התפתחה פה שיחה שנונה כמו שאני אוהבת, אבל מצד שני כל התכתובת הזו די שנונה.
מבילי לא שמעתי כל היום אחרי השיחה אתמול ובכלל תהיתי אם לכתוב לו אני.
כן? אני לא שמה על אף אחד, אם בא לי לכתוב לו אני אכתוב לו!
אבל מה אם זה יוריד לו והוא יחשוב שאני רודפת אחריו במקום להיות ישירה ויוזמת?
כן? אני לא שמה על אף אחד, אם בא לי לכתוב לו אני אכתוב לו!
אבל מה אם זה יוריד לו והוא יחשוב שאני רודפת אחריו במקום להיות ישירה ויוזמת?
הלכתי לדואר, לראות איזה מ10 החבילות שהזמנתי הגיעה.
תלשתי פרח מהשיחים ברחוב.
'לכתוב לו? לא לכתוב לו? לכתוב לו? לא לכתוב לו? לכתוב לו?'.
"ערב טוב לספרדי שנראה טוב". חחחחחחחח ממש! מחקתי.
"מה המצב?". לפעמים בנאלי זה ממש סבבה.
אין עוד הודעות...
תלשתי פרח מהשיחים ברחוב.
'לכתוב לו? לא לכתוב לו? לכתוב לו? לא לכתוב לו? לכתוב לו?'.
"ערב טוב לספרדי שנראה טוב". חחחחחחחח ממש! מחקתי.
"מה המצב?". לפעמים בנאלי זה ממש סבבה.
אין עוד הודעות...
"How you doin?".
יותם שלח gif של ג'ואי מחברים.
שלחתי לו בתגובה תמונה של בחורה כהת עור, על רקע בובות לתפירה מנפנפת על עצה בידה ומפהקת.
"כן גם פה חם, רק שלא משעמם לי כי הצלחתי להכניס הביתה נחיל נמלים שמשתרך אחרי גווית החרק שעל הנעל שלי ועכשיו צריך לנקות את כל הדירה".
"😂😂"
"רעה".
"מה אתה רוצה? שאבוא לנקות לך את הבית?", בעצם כבר פינית לי מקום במיטה... תפנה גם בארון ואני באה...
"לא, אני מסתדר, תודה", חצוף, "אבל את מוזמנת סתם לבוא לכוס יין".
"אחרי ההצעה שלך למיטה אתמול לא בטוחה שזה רעיון חכ..." לא הספקתי לסיים להקליד והוא הוסיף "אבל חדר השינה שלי והמיטה מחוץ לתחום גם אם היא תקרא לך...!".
מחקתי את ההודעה שלי ועניתי בחיוך ענק "אפשר".
שלחתי לו בתגובה תמונה של בחורה כהת עור, על רקע בובות לתפירה מנפנפת על עצה בידה ומפהקת.
"כן גם פה חם, רק שלא משעמם לי כי הצלחתי להכניס הביתה נחיל נמלים שמשתרך אחרי גווית החרק שעל הנעל שלי ועכשיו צריך לנקות את כל הדירה".
"😂😂"
"רעה".
"מה אתה רוצה? שאבוא לנקות לך את הבית?", בעצם כבר פינית לי מקום במיטה... תפנה גם בארון ואני באה...
"לא, אני מסתדר, תודה", חצוף, "אבל את מוזמנת סתם לבוא לכוס יין".
"אחרי ההצעה שלך למיטה אתמול לא בטוחה שזה רעיון חכ..." לא הספקתי לסיים להקליד והוא הוסיף "אבל חדר השינה שלי והמיטה מחוץ לתחום גם אם היא תקרא לך...!".
מחקתי את ההודעה שלי ועניתי בחיוך ענק "אפשר".
יש לי דייט! יש לי דייט!
מה אני אלבש?? עאא אין לי בגדים.
כן, כולנו קונות אינספור בגדים חדשים כי אין לנו מה ללבוש, ועדיין אין לנו מה ללבוש.
"8? לבוא לאסוף אותך?", חמוד!
"לא, זה בסדר, אגיע לבד" ואז אוכל לברוח אם אצטרך ואתה איזה אנס או סתם קריפ.
מה אני אלבש?? עאא אין לי בגדים.
כן, כולנו קונות אינספור בגדים חדשים כי אין לנו מה ללבוש, ועדיין אין לנו מה ללבוש.
"8? לבוא לאסוף אותך?", חמוד!
"לא, זה בסדר, אגיע לבד" ואז אוכל לברוח אם אצטרך ואתה איזה אנס או סתם קריפ.
"que haces hoy?" (מה את עושה היום?)
hijo de puta!
hijo de puta!
לפני כמה שנים היה לי בחור, כאילו, מה זה היה לי? היה... לי...
כשאנחנו ביחד אנחנו פרקטיקלי זוג, וכשאנחנו לא, אני חד משמעית רווקה.
אז באחת הפעמים שהייתי חד משמעית רווקה קבעתי עם בחור.
הראשון, סתיו, היה ממש קסום, החיבור בינינו היה נהדר, היה לי נעים בחברתו. הוא חיבק ונישק וסיפק כל מה שבן זוג אמור לספק. חוץ מאת הרצון בבן זוג.
לא ממש דיברנו על מה אני עושה כשאני לא איתו, כי זה לא ממש נעים, אבל הוא ידע ואני ידעתי ולדמי הצעירה היה נח.
השני, אמיר, היה ידיד משכבר הימים, ש... נקרתה בדרכי המיטה שלו.
התנעתי את האוטו בדרך לאמיר, כשלפתע סתיו כתב לי.
"מה את עושה היום?'.
אוף.
יש לי בעיה של כנות. זה או שאגיד לסתיו שאני בדרך למישהו, או שלא אסע.
אז שלחתי לאמיר שהיה לי פאנצ'ר ונסעתי לסתיו.
נאמנות כלשהי, נחשב?
הפואנטה היא, שלא ידעתי מה לומר לבילי, ועם מי אני מעדיפה להפגש.
החלטתי שפשוט לא לענות זה פתרון טוב לבעיה שאתמודד איתה מחר.
תגובות
הוסף רשומת תגובה