פרק 8 - to date or not to date - זאת השאלה
אז זה היה קצת מוזר, וחמוד... רב השיחה שלי היום עם יותם הייתה gif-ים מצחיקים ומטופשים, הוא שלח לי את סקווידויד ואני שלחתי לו כל מיני דמויות מצויירות שאני לא יודעת באמת מאיפה הן אבל היו כתובים עליהן משפטים מתאימים... זה קצת מבאס שלא התפתחה פה שיחה שנונה כמו שאני אוהבת, אבל מצד שני כל התכתובת הזו די שנונה. מבילי לא שמעתי כל היום אחרי השיחה אתמול ובכלל תהיתי אם לכתוב לו אני. כן? אני לא שמה על אף אחד, אם בא לי לכתוב לו אני אכתוב לו! אבל מה אם זה יוריד לו והוא יחשוב שאני רודפת אחריו במקום להיות ישירה ויוזמת? הלכתי לדואר, לראות איזה מ10 החבילות שהזמנתי הגיעה. תלשתי פרח מהשיחים ברחוב. 'לכתוב לו? לא לכתוב לו? לכתוב לו? לא לכתוב לו? לכתוב לו?'. "ערב טוב לספרדי שנראה טוב". חחחחחחחח ממש! מחקתי. "מה המצב?". לפעמים בנאלי זה ממש סבבה. אין עוד הודעות... " How you doin?". יותם שלח gif של ג'ואי מחברים. שלחתי לו בתגובה תמונה של בחורה כהת עור, על רקע בובות לתפירה מנפנפת על עצה בידה ומפהקת. "כן גם פה חם, רק שלא משעמם לי כי הצלחתי להכניס הביתה נחיל נמלים שמשתר...