פרק 4 - קליעה לדייט
זה נחמד, אבל זה נחמד כשעוברים תראיון ומתחילים שיחה אמיתית.
"אז מה בינתיים יצא לך מהאפליקציה?", שאל בילי.
מה לי יצא אתם שואלים? כמה סטוצים, כמה ווירדוז, כמה מולטי-דייטים וזוגיות אחת של שנה.
אז נראה לי אני מתקדמת ומשחקת בליגת הפרו.
איזה לא-דבר-להתגאות-בו.
"יצאתי לכמה דייטים, לא משהו מיוחד".
"היה פרח באמצע השולחן וניצחת אותן בקליעה למטרה?". חייכתי בגאווה על השנינות.
"מה?".
שיט, רגע, מה? טעות בשיחה. זה בכלל לא היה איתו!
התבלבלתי עם הבחור השטני והקליעה למטרה, שבכלל שכחתי לכתוב לו!
נזכרתי בפעם האחרונה ששיחקתי בקליעה למטרה.
זה היה בהוסטל בפלאיה דל כרמן, במקסיקו.
ירדתי מהחדר לבר ערב אחד, נחושה למצוא חברים חדשים ולשכוח את את הבחור ששבר את ליבי 3 ימים קודם וישב מאחוריי על הערסל.
הסתכלתי מסביב וראיתי חבורה של 3 בנים ובחורה על הבר.
התיישבתי לידה, הזמנתי בירה ופניתי אליה לבקש אש.
זו תמיד ה-דרך לפתוח שיחה עם זרים.
לא הייתה לה והיא ביקשה מהבחור לידה.
קראו לה שנדי והיא הייתה בת 38, הבחור לידה היה חמוד.
היא סיפרה לי שהיא מקנדה, והם מארה"ב, והם הכירו אמש בהוסטל.
אחד הבחורים שיחק משחק שתייה שבו צריך להצליח לקלוע פקקים של בירות לתוך איזה צלחת ואם קולעים נכון יוצאות מטבעות, והברמן היה נלהב מאוד ואף יותר כשהוא ניצח.
הוא הזמין את כולנו לעוד סבב בירה והציע לשחק קליעה למטרה.
אל תשאלו איך, אדון שבר-לי-את-הלב החליט להצטרף עם חבר שלו, ואני בבירה השלישית שלי, שיכורה קלות, מנסה להתעלם ממנו ולהרשים את החמוד מהבר ששמו היה אוליבר.
מי שהרוויח לנו את הבירות ניצח, ועברנו לביר פונג. איך האמריקאים אוהבים.
אוליבר ואני נגד... שבר-לי-את-הלב וחבר שלו.
"Fuck you!!"
הוא קרא כשהכניס את כדור הטניס לכוס הבירה האדומה בצד שלנו ואילץ אותי לשתות את כולה כשאני כבר מסוחררת.
"אל תדבר ככה לחברה שלי!", ענה לו אוליבר בתקיפות קלה, וגרם לי להרגיש לא בנוח מחד ומאושרת מאידח.
ניצחנו את המשחק, ושנינו, שיכורים לחלוטין, יצאנו לגלות מה אפשר ואי אפשר לראות כשתופסים פינה חשוכה בחוף הים של פלאיה דל כרמן.
"יש מקום שאני מכירה ברחובות, אם נגיע לשלב הדייט, שיש בו אחלה אווירה וקליעה למטרה", כתבתי לבילי. ניסיתי לצאת אבל רק הסתבכתי.
מה דייט מה???
בעצם... עכשיו, בריצה, טבעת ולרבנות!
"מעולה, אז מקום לדייט יש, נשאר רק להכיר קצת לפני, לא?".
אתה מוזיקה לאוזניי, בילי מ.
לא ישר דייט ללא בסיס. הוא רוצה להכיר!
הוא ראה את כל התמונות שלי ועדיין רוצה להכיר אותי 😍
לכל בחורה יש כמה מצבים, האחד שמתואר כאן מגיע באופן גלוי רק בשלב מאוחר של היחסים, כשהגבר כבר מאוהב ואין לו מנוס מהמפלצת המשוגעת שהיא בת זוגתו.
אז יש לנו תקווה, הסטריה, אכזבה, אשלייה, טירוף, פסיכוזה... בדוק שכחתי עוד כמה.
"אז מה בינתיים יצא לך מהאפליקציה?", שאל בילי.
מה לי יצא אתם שואלים? כמה סטוצים, כמה ווירדוז, כמה מולטי-דייטים וזוגיות אחת של שנה.
אז נראה לי אני מתקדמת ומשחקת בליגת הפרו.
איזה לא-דבר-להתגאות-בו.
"יצאתי לכמה דייטים, לא משהו מיוחד".
"היה פרח באמצע השולחן וניצחת אותן בקליעה למטרה?". חייכתי בגאווה על השנינות.
"מה?".
שיט, רגע, מה? טעות בשיחה. זה בכלל לא היה איתו!
התבלבלתי עם הבחור השטני והקליעה למטרה, שבכלל שכחתי לכתוב לו!
נזכרתי בפעם האחרונה ששיחקתי בקליעה למטרה.
זה היה בהוסטל בפלאיה דל כרמן, במקסיקו.
ירדתי מהחדר לבר ערב אחד, נחושה למצוא חברים חדשים ולשכוח את את הבחור ששבר את ליבי 3 ימים קודם וישב מאחוריי על הערסל.
הסתכלתי מסביב וראיתי חבורה של 3 בנים ובחורה על הבר.
התיישבתי לידה, הזמנתי בירה ופניתי אליה לבקש אש.
זו תמיד ה-דרך לפתוח שיחה עם זרים.
לא הייתה לה והיא ביקשה מהבחור לידה.
קראו לה שנדי והיא הייתה בת 38, הבחור לידה היה חמוד.
היא סיפרה לי שהיא מקנדה, והם מארה"ב, והם הכירו אמש בהוסטל.
אחד הבחורים שיחק משחק שתייה שבו צריך להצליח לקלוע פקקים של בירות לתוך איזה צלחת ואם קולעים נכון יוצאות מטבעות, והברמן היה נלהב מאוד ואף יותר כשהוא ניצח.
הוא הזמין את כולנו לעוד סבב בירה והציע לשחק קליעה למטרה.
אל תשאלו איך, אדון שבר-לי-את-הלב החליט להצטרף עם חבר שלו, ואני בבירה השלישית שלי, שיכורה קלות, מנסה להתעלם ממנו ולהרשים את החמוד מהבר ששמו היה אוליבר.
מי שהרוויח לנו את הבירות ניצח, ועברנו לביר פונג. איך האמריקאים אוהבים.
אוליבר ואני נגד... שבר-לי-את-הלב וחבר שלו.
"Fuck you!!"
הוא קרא כשהכניס את כדור הטניס לכוס הבירה האדומה בצד שלנו ואילץ אותי לשתות את כולה כשאני כבר מסוחררת.
"אל תדבר ככה לחברה שלי!", ענה לו אוליבר בתקיפות קלה, וגרם לי להרגיש לא בנוח מחד ומאושרת מאידח.
ניצחנו את המשחק, ושנינו, שיכורים לחלוטין, יצאנו לגלות מה אפשר ואי אפשר לראות כשתופסים פינה חשוכה בחוף הים של פלאיה דל כרמן.
"יש מקום שאני מכירה ברחובות, אם נגיע לשלב הדייט, שיש בו אחלה אווירה וקליעה למטרה", כתבתי לבילי. ניסיתי לצאת אבל רק הסתבכתי.
מה דייט מה???
בעצם... עכשיו, בריצה, טבעת ולרבנות!
"מעולה, אז מקום לדייט יש, נשאר רק להכיר קצת לפני, לא?".
אתה מוזיקה לאוזניי, בילי מ.
לא ישר דייט ללא בסיס. הוא רוצה להכיר!
הוא ראה את כל התמונות שלי ועדיין רוצה להכיר אותי 😍
לכל בחורה יש כמה מצבים, האחד שמתואר כאן מגיע באופן גלוי רק בשלב מאוחר של היחסים, כשהגבר כבר מאוהב ואין לו מנוס מהמפלצת המשוגעת שהיא בת זוגתו.
אז יש לנו תקווה, הסטריה, אכזבה, אשלייה, טירוף, פסיכוזה... בדוק שכחתי עוד כמה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה