פרק 3 - 1+1=3?

"אני בעד מזגן על 16 מעלות ולהשאר מתחת לפוך".

מה? מי?
פתחתי את הפרופיל, היה לו שיער חום בהיר על גבול הג'ינג'י עם עיניים ירוקות, שנוצצות כאילו הוא מחזיק את הפלאש ישירות מול פניו.
היו לו שפתיים עבות וחיוך יפיפיה.
עגיל בגבה.
ה' ישמור!
יותם ג.

לכולנו יש חולשה.
אצל גברים זה החזה או הישבן, אצל אחרות אלו השרירים.
אצלי זה חיוך, מבט ו... שיער ג'ינג'י.

"תעשה לי מקום".
מה תעשה לי מקום?? הוא עוד יחשוב שאני לא רצינית וארוץ אליו למיטה.
טוב, אין מה לעשות כבר נשלח.

"דמי זה אינטרנשנל, מאיפה את?".
בילי.

זה הרגע שזה נהיה מסובך.
צריך לעקוב אחר מספר שיחות בו זמנית, לא להתבלבל במה סיפרת למי...

"כן, נולדתי ברוסיה. ובילי? No es super español (זה לא סופר ספרדי?)...".
הא! מתחילת השיחה חיפשתי להפגין את כישורי הספרדית שלי.
"Aaa bueno! De donde sabes español?(אה טוב! מאיפה את יודעת ספרדית?)".
השיחה אמנם המשיכה בספרדית עוד קצת אבל אעזור לכם.
"כמו כולן בארץ, מטלנובלות, ואז מוזיקה וטיולים".
"וואו. אז איזה שפות את יודעת?". אילו מאמי, אילו...

איזה כיף, הוא מחובר, זה הכי כיף לנהל שיחה כששנינו מחוברים.
הוא סיפר שעלה לבד, בלי ההורים, גר בשתולים.
כבר דמיינתי את הנסיעות שלי מראשון לציון למושב שלו... גם, בחור של מושב הוא בחור של בית, משפחה... בטח לא אחד שמחפש לתקוע את זה בכל חור.
הוא בן 33, עוסק בפיננסים.
אני בת 29, מאוהבת. מה???
סיפרתי לו שאני מובטלת שממלאת כל רגע פנוי בסדרות וסרטים, והוא שאל אם ראיתי suits.
"בדיוק השלמתי את העונה האחרונה", הזכיר לי כמה אני מתגעגעת לסדרה.
כבר הייתי פחות דרוכה ויותר במצב מאוזן על הספה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פרק 8 - to date or not to date - זאת השאלה

פרק 6 - to match or not to match